$$$ Ragů je váš muž v lusofonní čtvrti na okraji vnějšího Bostonu a v labyrintu MInoTaura. Kolo zn. Schwinn, Nintendo DS a Spofavit. Bez nároku na kohezi $$$

19 October 2007

Začátečník

Co jsem všechno stihl za měsíc a kousek v Massachusetts:
1.naučil jsem se počty souhlásek ve slově Massachusetts
2.ani jednou jsem nespal na ulici
3.koupil jsem si kolo a od té doby jsem z něj nesesedl
4.ztratil jsem peněženku a za dva dny mi byla vrácena
5.byl jsem na koncertech: Mondo Generator (zloba!), Apples In Stereo ("Tamten chlapík hrál v Olivia Tremor Control!!!"), Queens Of The Stone Age (sóla!), The Brunettes (xylofon!), Blitzen Trapper (cowbell!), Oakley Hall (dvojhlasy!), Gowns (smyčcem na činel), Pinback (mňau).
6.ztratil jsem se několikrát, z toho jednou ve vědeckém muzeu
7."počítačový hry tady na MIT bereme vážně. Je to můj životní styl."-Matt Weise
8.koupil jsem si Nintendo DS po dlouhých letech odmítání konzolí
9.plaval jsem v jezeře druhý týden v říjnu
10.dal jsem si zmrzlinu, která byla tak velká, že jsem na ni myslel ještě hodně dlouho poté
11.jízdní řády
12.ukázal jsem si na pár sladkých věcí
13.nechal jsem si v komiksovém obchodě udělat hodinovou přednášku o americkém nezávislém komiksu (no, nikdo tam nebyl a ta paní vypadala jako lesbická motorkářka)
14.už vím, že tu rostou jiné druhy hub než u nás. Smotlacha na tripu
15.začal jsem psát blog a zvolil jsem heslovitý styl, neb jsem znaven. Dělám to stejně hlavně proto, abych mohl vystavovat černobílý obrázky, co pro mě vyvolává firma Colortek. Colortek! Černobílý obrázky! Hahahaha!
16.Budu zřejmě psát čas od času pravidelně.

About Me

My photo
is a games researcher/music journalist/professional amateur from the Bohemian Forest, Czech Republic