$$$ Ragů je váš muž v lusofonní čtvrti na okraji vnějšího Bostonu a v labyrintu MInoTaura. Kolo zn. Schwinn, Nintendo DS a Spofavit. Bez nároku na kohezi $$$

29 October 2007

Faerie ninja naživo

Už jsem potkal hodně muzikantů, které mám rád, a většinou jsem si od nich nechal podepsat album nebo si aspoň koupil tričko. A dneska jsem poprvé potkal někoho, kdo pro mě hodně znamenal v počítačových hrách. Linda Sirotek-Currie byla zaměstnaná u Sir-Techu už jako malá holka v roce 1981 (její bráchové firmu vlastnili), byla u toho, když D. W. Bradley programoval Wizardry VII (hru, nad kterou jsem strávil půl mládí) a sama šéfovala Jagged Alliance 1 a 2 a Wizardry 8 (taky bomba!). Dneska byla pozvaná na seminář teorie poč. her a vyprávěla mj. o tom, jak to tehdá bylo, o tom, jak je super mít partu šesti faerie ninjů, a o tom, jak to chodí teď. Od super-hard-corovejch RPG se přesunula ke hrám o zvířátkách, ale svěřila se, že by byla ráda, kdyby se mohla vrátit. Herní designéři pro mě vždycky byli velká chiméra a tak nějak jsem nevěřil, že skutečně žijou mezi normálníma lidma. A nestihl jsem si koupit kopii Wizardry, aby mi je podepsala.... Tak jsem se s ní aspoň nechal vyfotit. Z herní nadšenkyně (a dcery českýho emigranta) se stala rocková hvězda a ze mě fanoušek. Dětinský a legrační, co? Fotka je zde.

About Me

My photo
is a games researcher/music journalist/professional amateur from the Bohemian Forest, Czech Republic