$$$ Ragů je váš muž v lusofonní čtvrti na okraji vnějšího Bostonu a v labyrintu MInoTaura. Kolo zn. Schwinn, Nintendo DS a Spofavit. Bez nároku na kohezi $$$

06 May 2008

Or Egon?


Nadlouho jsem utich. A přitom byly uplynulý dva týdny bohatý na informace, události a komentáře. Odehrál jsem koncert s kapelou Haluze (první a poslední, protože basistka Shana se stěhuje do Baltimoru {What was I thinking / Move to Baltimore / Oh yeah, the Great Outdoors! - Clutch}). Pak jsem na hodinu zalehl na gauč v čínský čtvrti a odletěl na Severozápad, do země dřevorubců a hipíků. Týden jsem byl v Portlandu v nepřekonatelně zeleným Oregonu, s výletem do Olympie WA, kde Cobain složil Nevermind a Sleater-Kinney pojmenovaly svou kapelu podle nejnudnější ulice, co jsem kdy podrobně zkoumal.
Fota ze Severozápadu přibudou snad zítra. Hle, zatím fotka, kterou jsem nevyfotil já, ale Bill T. Miller, místní fotograf a noisový umělec. Haluze (trvali na tom, že chtějí českej název!).

About Me

My photo
is a games researcher/music journalist/professional amateur from the Bohemian Forest, Czech Republic