$$$ Ragů je váš muž v lusofonní čtvrti na okraji vnějšího Bostonu a v labyrintu MInoTaura. Kolo zn. Schwinn, Nintendo DS a Spofavit. Bez nároku na kohezi $$$

05 February 2008

Mischivus!!!



Než jsem se vypravil do Bostonu, dal jsem si za úkol najít nějakýho umělce, co by udělal obal "debutovýho alba" (dobře, původně to mělo bejt demo) naší kapely. A šlo to rychle. Jednu umělkyni jsem potkal, aniž bych ještě dlouho věděl, že je umělkyně (měl jsem ji jenom za hodně avantgardní bubenici). A mezitím jsem pozoroval toho potutelnýho Mexičana se zrzavýma kudrlinama a vousama, jak si na přednáškách kreslí nějaký figurky. Jednu za druhou, obrací list, další, další, pak kreslil spolužáky, pak mě, pak zas nějaký figurky a za jednu přednášku spotřeboval deset listů ve skicáku. "Tenhle člověk si očividně rád kreslí, tak to bych se ho moh zeptat, jestli by nám nechtěl udělat obal," řek sem si, aniž bych věděl, že tenhle Luis má sebou úspěšnou kariéru filmovýho výtvarníka a kreslil storyboardy pro Amores Perros, 21 gramů a tak dál.
Hned potom, co jsme poprvé mluvili o tý úžasný zakázce, ze který bude mít leda tak flašku a nehynoucí slávu, jsme vyrazili na upjatej večírek, kterej jsme společně (ještě s dvěma španělsky mluvícíma, a tudíž neupjatýma hostama) sabotovali nepřehledným vykřikováním slova "misčívus". Od tý doby se "misčívus" stalo heslem, mottem, vlajkou, znakem, odpovědí na všechno a citoslovcem pro každou příležitost. Brzy se přidaly ještě dvě další zaklínadla: "kinki" (vzniklo zkomolením názvu kapely Kinski) a "disturbink" (což je prostě to anglický slovo s hodně přehnaně španělskou - anebo klidně českou - výslovností).
A jak to dopadlo s tím obalem? Tady je zatím poslední skica. Misčivus.

About Me

My photo
is a games researcher/music journalist/professional amateur from the Bohemian Forest, Czech Republic