$$$ Ragů je váš muž v lusofonní čtvrti na okraji vnějšího Bostonu a v labyrintu MInoTaura. Kolo zn. Schwinn, Nintendo DS a Spofavit. Bez nároku na kohezi $$$

26 November 2007

Motiv č.1 nebude

Dneska jsem jel na výlet do městečka Rockport na sever od Bostonu, bylo krásně, i když slunce spíš chladilo, než hřálo. Rockport je typický námořnický městečko s velrybářskou osadou a přístavníma boudama. Jedna z nich je ale extrémně slavná, je to červenej sklad přezdívanej "Motiv č.1", protože ho kdysi malovali všichni začínající americký umělci. Nevím, jak to dělali, ale já jsem nemohl najít smysluplnej úhel, ze kterýho bych mohl udělat rozumnej obrázek, takže tuším, že všichni ti malířové museli Motiv sledovat z loďky.
Nedaleko jsou velkolepý pláže i divoký a rozsochatý kamenitý pobřeží, stálo to za to, i když tentokrát jsem nic zadarmo nedostal. A žlutý kolo ladilo s listím, zapadl jsem do krajiny víc než esteticky.

About Me

My photo
is a games researcher/music journalist/professional amateur from the Bohemian Forest, Czech Republic